tirsdag den 4. december 2007

Okay - Let's roll!
Endnu en blog har set dagens lys!
Det er snart ikke til at sparke sig frem på nettet for blogs af enhver art. Og efter min bedste overbevisning er 95% af dem overflødige og udtryk for folks desperate trang til at slå tiden ihjel og gøre sig interessante.
I min barndom (Ja: Jeg HAR været barn engang - way, way back in time (nu er jeg bare barnlig)) var en dagbog noget pigerne havde bag lås og slå. (Hej Rie - Kære dagbog ;-).
Nu vil vi alle have vores 15 minutters berømmelse, som Andy Warhol sagde.
Og hvis det, der skal til, er at offentliggøre vores dagbog med en fyldig beskrivelse af, at "nu har jeg været i Netto og købe kalenderlys, og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør afskaffes" ja så er det åbenbart det, der skal til.
Jeg regner selvfølgelig med, at verden desperat har ventet på netop MIN blog, og at den vil være et lys i mørket.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kom du bar' med nogle detaljer om Netto osv, vi venter spændt!!! :-)

hollandisk sagde ...

du må da ha dig noget mere "bling-bling" Mogens ;0)

Der er jo den faktor at kan man ikke finde ud af hvad man ellers skal kan man jo lige sætte noget mere stads på :D

Øv jeg vil osse ha noget der blinker

hollandisk sagde ...

Øh hvorfor hedder alle musikerne noget med James? Ham Rick James er for fuldfed :0)

Mogens sagde ...

Jamen du har da ret, hollandisk.
Jeg ville aldrig have lavet en personlig blog, hvis det ikke var fordi jeg skulle.
Når den nu er der, så benytter jeg lejligheden til at eksperimentere lidt med mulighederne. Måske kan nogle af erfaringerne bruges når vi engang skal i gang med de officielle biblioteks-blogs.