mandag den 28. januar 2008

Last.fm


Når jeg ikke lige er i humør til en af de p.t. 3.348 sange på min iPod, så har jeg igennem et stykke tid sat min lid til last.fm.
Jeg bruger det kun som streaming radio, og jeg synes det er suverænt, at man bare kan taste et navn ind, og så kører det løs med noget i nogenlunde dén stil. Det kan give nogle gode aha-oplevelser :-)
Dog er det ret skuffende, at der ikke (endnu) er gevinst, hvis jeg taster Amy Winehouse ind. Hun er en af mine favoritter for tiden, og jeg krydser fingre for, at hun ikke går totalt i hundene, som det desværre ser ud til :-(
Har lagt en reservering ind i vores bibliotekssystem på Sharon Jones. Det skulle efter sigende være en af Amys inspirationskilder. Hov forresten! Gad vide om netmusikken kan bruges, mens jeg venter. Må hellere lige tjekke.

Jeg har også været inde og kigge lidt på Deezer, men, som sagt, jeg er vant til last.fm, og kunne ikke lige se tungtvejende grunde til at kaste mig over et andet system.

1 kommentar:

Mogens sagde ...

Der var ikke meget Sharon Jones i Bibliotekernes Netmusik :-(