tirsdag den 18. marts 2008

16 & 17

Efter en længere 23-tings-blog-pause er det rart med et par opgaver, der er hurtigt overstået. Især sådan en dag, hvor solen skinner, og man bør lave alt muligt andet end at sidde foran en pc.
Google docs er jeg allerede involveret i af faglige årsager. Dels i kraft af Easysite samarbejdet, dels i form af et lille projekt omkring udviklingsafdelingens værdier. (Jeps - dét har vi osse!! ;-)

Også iGoogle har jeg allerede i brug. Har faktisk flere gange haft lidt bøvl fordi jeg i forvejen havde registreret mig som bruger af nogle af de 23 ting, - men med min private konto. Og ved nogle af opgaverne her, er det mest praktisk hvis jeg bruger min kommunale identitet.
iGoogle har jeg ikke brugt så meget. Derimod har jeg i lang tid brugt Netvibes som startside i Firefox. Bl.a. fordi jeg så hurtigt får et overblik over mine private webmail konti.
Og man kan også abonnere på vitser:
Konen: Hvis du nu skulle vælge, ville du så vælge den intelligente kvinde eller den smukke?
Manden: Ingen af delene. Du véd da, at jeg kun elsker dig!

God påske ;-)

Ingen kommentarer: