mandag den 31. marts 2008

18 + 19

DDE serveren er ved at blive flyttet, så hvorfor ikke benytte ventetiden til at blive ajour med de 23 ting :-)
Jeg er lidt imponeret af teknikken bag de automatiske billedredigeringer, men jeg har nu valgt at lægge et par vod.pod videoer på i stedet for. Dén med Hondaerne er ikke så meget pga de forskellige stunts - de er set før, men mest fordi de er lavet på en mc magen til min :-)
Jeg kan dog godt se, at jeg skal øve mig lidt, hvis jeg skal gøre det efter. (Men det er jo også sjældent, vi har så meget sne herhjemme ;-)

Og aå er der podcasts. Jamen det har jeg jo gjort i årevis. Abonneret på diverse fra Danmarks Radio, som f.eks. Klubhuset (sport), Den 11. time (tv), Harddisken (radio), men også Gear TV (gadgets) og You Tube videoer. Det varierer lidt hvad jeg abonnerer på, for der skal jo også være tid til at høre/se det. Og det hele ryger altså ind via iTunes på min iPod. Og jeg ser ingen som helst grund til at nedgradere til Creative og ZenCast!!

Ingen kommentarer: